Biplane izraisa savā stilā zelta laikmeta aviācijas. Saskaņā daudziem motocikliem ir vairāk pieejamu zara aviācijas, tāpēc šī koncepcija aizņemas no межвоенных lidostām, kā dizaina elementus, gan konstruktīvus risinājumus.
Gareniski pielāgota V4 motors ir galvenais konstruktīvs elements, piemēram, cīnītājs sprauslas Otrā pasaules kara, bet priekšējā dakša Hossack no oglekļa šķiedras, kas imitē aerodinamiskais aptecētājs šasijas. Priekšējais ritenis ir aprīkots ar diviem периметральными diskiem, piemēram, La Buell, bet suporti iebūvēti sviras dakšu. Pilna каренация izraisa formas lidmašīnas fizelāžas, nav pagrieziena бипланы ar cigāru uz diviem riteņiem, kā tas bija gados slavas ātruma rekordus. Biplane - tas ir tikai pētījums, dizains, un amatpersonas Suzuki Motor Co. viņi teica, ka nebūs sērijveida modelim.
Otrais jēdziens, lai gan, un vairāk tehniski novatorisks, šķiet, ir nedaudz lielāka iespēja kļūt par realitāti. Vēl šī gada sākumā mēs paziņojam jums, ka Suzuki sadarbojas ar Intelligent Energy (kompānija, kas izveidojusi ENV, pirmais motocikls, kas aprīkots ar degvielas režģiem), ar mērķi attīstīt alternatīvās energoapgādes risinājumu. Pirmais uzdevums šīs sadarbības ir jēdziens Crosscage.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/